Ønsker du vekst?

Er du enig med oss i at økonomisk vekst i et selskap kan skapes via gode relasjoner? I diskusjon med mange av våre kontakter finner vi noen likheter. De fleste som driver eget selskap har et ønske om vekst. Både økonomisk vekst og vekst i selskapet. Når vi spør hva som hindrer dem, svarer de fleste tid. Altså: «Jeg har ikke tid». Vi spør videre: «om du har så lite tid, så er det vel på tide å få inn noen som kan avlaste deg litt. Du startet vel ikke selskapet ditt for å gjøre alt selv?» Etter enkle spørsmål kommer vi ofte til kjernen av problemet. Vi synes vi ser en klar trend: Eiere av selskaper i Norge i dag jobber svært mye, og de ønsker seg nye eller mer lønnsomme kunder. Vi har sterk tro på: «å vokse i takt med nye, lønnsomme oppdrag er fornuftig vekst.»

Med den innledningen, så er vi ved sakens kjerne i denne artikkelen. Hvordan får man tak i, nye og lønnsomme kunder, når man har lite tid i hverdagen?

Vi tror på personlige anbefalinger. Får du kunder via anbefalinger, eller skaper relasjoner via anbefalinger, viser det seg raskt at disse er mer lønnsomme enn de man får ved mer tradisjonell markedsføring. Vi kaller dette referansemarkedsføring.

Kundene våre spør oss:
Tar det mye tid?
Koster det mye penger?
Kan jeg gjøre litt hver dag?
Er det mulig å måle resultatet?
Er det virkelig mulig å velge hva slags kunder man vil ha?
Kan jeg få en jevn strøm av nye kunder, eller går det i rykk og napp?
Hvordan gjør jeg det?

Svarene er enkle: Det tar litt tid å komme i gang. Vi hjelper deg med de konkrete oppgavene du skal gjøre hver dag, så de tar minst mulig tid. Det er dette som skaper den jevne fine strømmen av kunder som vil jobbe med deg. Vi måler resultater, vi hjelper deg sette måleparametere som er viktige for deg, slik at du finner ut hvilke aktiviteter som gir deg mest verdi for din tid. Du kan absolutt velge hva slags kunder du vil ha. Du vil vel helst bare ha de lønnsomme? Vel da er det viktig at vi finner ut hvem de er og hvor de er. Dette løser vi med konkrete oppgaver.

Det koster litt penger, men sammenlignet med andre markedsføringstiltak er det svært gunstig.

Alt i alt, så lærer vi deg hvordan, og passer på at du gjennomfører.

 

Til slutt:
Vi håper du har lest denne artikkelen på bakgrunn av en anbefaling. Vi ser etter deg som ønsker noe mer enn det du har i dag. De som mener de kan oppnå mer via nye verdifulle kontakter og nye lønnsomme spennende kunder. De som tørr gå andre veier. De som tror på det samme som oss: gode relasjoner skapes gjennom anbefalinger.

Kjenner du deg igjen?

I så fall håper jeg du tar kontakt oss med, slik at vi kan ta en uforpliktende prat om hvordan du kan få nye oppdrag gjennom referansemarkedsføring.